Komunikace s integrovaným dítětem v rámci mateřské školy – Bc. Monika Pivodová
Bc. Monika Pivodová
Bakalářská práce
Komunikace s integrovaným dítětem v rámci mateřské školy
Communication with integrated children in nursery school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací integrovaným dítětem v rámci mateřské školy. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje komunikaci, druhy komunikace a komunikační systémy. Dále jsou zde zmíněny speciální pomůcky, které jsou rozděleny na technické a netechnické. Poté se bakalářská práce věnuje integračního procesu a inkluze. Na konci teoretické části …víceAbstract:
The thesis deals with communication with integrated children in nursery school. It is separated into theoretical and practical part. The theoretical part includes communication, types of communication and communication systems. Next there are mentioned special aids, separated on technical and non-technical. After that is thesis devoted to the topic of integration process and inclusion. In the end of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m3tiw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková