Bc. Stanislav PETŘÍK

Diplomová práce

Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu

The project of creation a marketing strategy for Hornolidečsko region in tourism sphere
Anotace:
Cílem práce je vytvořit strategii pro rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Hornolidečsko. Práce je rozdělena do tří částí. První část shrnuje teoretické poznatky z oblasti strategického marketingu, regionálního rozvoje a cestovního ruchu. Druhá část je analytická a jejím obsahem je analýza cestovního ruchu v České republice, dále pak situační analýza a SWOT analýza mikroregionu Hornolidečsko. Ve …více
Abstract:
The thesis aims to create a strategy for tourism development in microregion Hornolidečsko. Work is structured into three parts. First part is sumarizing theoretical knowledge from strategical marketing, regional development and tourism sphere. Second part is analytical and it´s substanciality is tourism analysis in Czech republic, situation analysis and SWOT analysis of microregion Hornolidečsko. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 14912

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETŘÍK, Stanislav. Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe