Bc. Stanislav PETŘÍK

Master's thesis

Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu

The project of creation a marketing strategy for Hornolidečsko region in tourism sphere
Abstract:
Cílem práce je vytvořit strategii pro rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Hornolidečsko. Práce je rozdělena do tří částí. První část shrnuje teoretické poznatky z oblasti strategického marketingu, regionálního rozvoje a cestovního ruchu. Druhá část je analytická a jejím obsahem je analýza cestovního ruchu v České republice, dále pak situační analýza a SWOT analýza mikroregionu Hornolidečsko. Ve …more
Abstract:
The thesis aims to create a strategy for tourism development in microregion Hornolidečsko. Work is structured into three parts. First part is sumarizing theoretical knowledge from strategical marketing, regional development and tourism sphere. Second part is analytical and it´s substanciality is tourism analysis in Czech republic, situation analysis and SWOT analysis of microregion Hornolidečsko. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 14912

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PETŘÍK, Stanislav. Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe