The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region – Markéta Dřímalová
Markéta Dřímalová
Bachelor's thesis
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of direct selling on geriatric shopping behaviour in the Moravian-Silesian region. The whole thesis is divided into two parts. The first, theoretical part, describes senior citizens as customers, market segmentation, elements of communication mix, trends in direct selling and marketing research. The second, analytical part, presents the quantitative research …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem osobního prodeje a jeho vlivu na nákupní chování seniorů v Moravskoslezském kraji. Celé dílo je rozděleno do dvou částí, první teoretická část popisuje seniora jako zákazníka, segmentaci trhu, nástroje komunikačního mixu, trendy v osobním prodeji a marketingový výzkum. Druhá analytická část prezentuje kvantitativní výzkum prováděný pomocí dotazníkového šetření …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DŘÍMALOVÁ, Markéta. \textit{The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ufnkx3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dřímalová, Markéta. The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Tvorba komunikační kampaně
Filip Šulák -
Návrh komunikační kampaně
Romana Sikorová -
Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Ondřej Repatý -
Marketingový výzkum
Martina Coňková