Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin – Veronika Filipová
Veronika Filipová
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin
Analysis of Consumer Behavior in Online Food Purchases
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na nový trend nákupu potravin přes internet. Cílem je analyzovat chování spotřebitelů při online nákupu potravin, konkrétně zjistit jejich postoj, obavy a důležitost jednotlivých faktorů. Dílčím cílem práce je také zjistit, jaký vliv měla pandemie Covid-19 na toto odvětví. Teoretická část práce obsahuje popis spotřebitelského chování v obecné rovině a v online prostředí …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on a new trend of buying food over the Internet. The aim of this thesis is to analyze consumer behavior in online food purchases. Determine their attitudes, concerns and the importance of individual factors when buying food online. A partial goal of the work is also to find out what impact the Covid-19 pandemic had on this sector. The theoretical part of the thesis contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143487
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedúci: Lenka Kauerová
- Oponent: Václav Žáček
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení.
Anastasiya Oshchepkova -
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
Sebastian Šubert -
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Kateřina Bernatíková -
Výzkum působení humoru na spotřebitelské chování
Veronika Kašpárková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Tereza Mládková -
Analýza vlivu influencerů na spotřebitelské chování
Veronika Filipová -
Vliv značení mléčných produktů na spotřebitelské chování
Jarmila Helimanová -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza