Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie – Bc. Barbora Šimková
Bc. Barbora Šimková
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Analysis of the competitive environment of the enterprise as a basis for designing business strategies
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje pomocí vybraných metod, Porterova modelu pěti sil, SWOT analýzy, matice BCG, PEST analýzy, rozhovoru a dotazníkového šetření, konkurenční prostředí vybraného podniku. V průběhu práce autorka nalézá problémy v nesprávném konkurenčním boji a špatném mapování konkurentů, které přisuzuje nekompetentnímu vedení, jenž má za následek mimo jiné i nízké zisky. Dále však dokazuje oblíbenost …víceAbstract:
The bachalor thesis analyzes per slected methods Porter´s 5 five forces, SWOT analysis, Boston Consulting Group, PEST analysis, interview and survey the business enviroment of selected company. During the thesis author finds the problems in incorrect competetive fight and bad competition mapping which is attributed to incompetent management of the company which besides have results in low profits. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/c04l2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Šárka Exnerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMKOVÁ, Barbora. \textit{Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ufq057/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Analýza podnikové kultury hotelového řetězce Hong Ngoc Dynastie Group
Thanh Nhan Vu -
Posouzení postavení České spořitelny, a.s. v rámci skupiny Erste Group
Jan Vágner