Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie – Bc. Jasmína Fojtíková
Bc. Jasmína Fojtíková
Master's thesis
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Market segmentation applying in formulate marketing strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou segmentace trhu. Hlavním cílem je uplatnění procesu STP při formulování marketingové strategie. První část práce vymezuje hlavní a dílčí cíle této práce a použité metody. V druhé části práce jsou na základě komparace vysvětleny základní pojmy, které se týkají marketingu, marketingové strategie, cíleného marketingu a procesu STP a v neposlední řadě také marketingového …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of market segmentation. The main objective is to apply the STP process in formulation a marketing strategy. The first part of the thesis defines the main and partial objectives of this work and the methods used. In the second part of the thesis, basic concepts related to marketing, marketing strategy, targeted marketing, the STP process and the marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Reader: Lukáš Novotný, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOJTÍKOVÁ, Jasmína. \textit{Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ufr6g4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Knižní marketing malých nakladatelů
Magdalena Štenclová -
Knižní marketing v žánru fantasy
Pavel Milan Pražan -
Marketing vybraného produktu
Jiří MAZAN -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Nákupní chování na trhu s knihami
Michala KORECOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights