Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie – Bc. Jasmína Fojtíková
Bc. Jasmína Fojtíková
Diplomová práce
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Market segmentation applying in formulate marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou segmentace trhu. Hlavním cílem je uplatnění procesu STP při formulování marketingové strategie. První část práce vymezuje hlavní a dílčí cíle této práce a použité metody. V druhé části práce jsou na základě komparace vysvětleny základní pojmy, které se týkají marketingu, marketingové strategie, cíleného marketingu a procesu STP a v neposlední řadě také marketingového …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of market segmentation. The main objective is to apply the STP process in formulation a marketing strategy. The first part of the thesis defines the main and partial objectives of this work and the methods used. In the second part of the thesis, basic concepts related to marketing, marketing strategy, targeted marketing, the STP process and the marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Knižní marketing malých nakladatelů
Magdalena Štenclová -
Knižní marketing v žánru fantasy
Pavel Milan Pražan -
Marketing vybraného produktu
Jiří MAZAN -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Nákupní chování na trhu s knihami
Michala KORECOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva