Utilizing analytics within the realm of e-commerce to manage the procurement – Alina Hnatchuk
Alina Hnatchuk
Diplomová práce
Utilizing analytics within the realm of e-commerce to manage the procurement
Utilizing analytics within the realm of e-commerce to manage the procurement
Anotace:
The thesis focuses on examining the utilizing of data analytics in e-commerce specifically for product supply management. The initial section of the qualification work explores the capabilities and methods of data analytics, discussing its applications across various fields and emphasizing its relevance in e-commerce. The second section delves into the supply chain, analysing its management through …víceAbstract:
The thesis focuses on examining the utilizing of data analytics in e-commerce specifically for product supply management. The initial section of the qualification work explores the capabilities and methods of data analytics, discussing its applications across various fields and emphasizing its relevance in e-commerce. The second section delves into the supply chain, analysing its management through …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94334
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: Martin Potančok
- Oponent: Lukáš Teplý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94334
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Information Systems Management
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace pokročilé datové analytiky v prostředí e–commerce společnosti
Pavel Novotný -
Aplikace pokročilé cloudové datové analytiky v prostředí e-commerce společnosti
Jan Svědiroh -
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Google analytics jako nástroj pro efektivní vyhodnocení firemního marketingu a e-commerce na internetu
Martin Okleštěk -
Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu
Jaroslava Kálesová