Aktuální přístupy k inkluzi žáků-cizinců do běžných základních škol – Mgr. Kamila Slezáková
Mgr. Kamila Slezáková
Diplomová práce
Aktuální přístupy k inkluzi žáků-cizinců do běžných základních škol
Current approaches to foreign students' inclusion to common basic schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluze žáků-cizinců na prvním stupni českých základních škol hlavního vzdělávacího proudu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je blíže popsán vzdělávací systém České republiky, legislativní a kurikulární dokumenty a jsou zde uvedena odborná východiska se zaměřením na vzdělávání žáků-cizinců. Praktická část diplomové práce …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of current approaches to foreign students' inclusion to common basic schools. The thesis is divided into a theoretical and practical part. Theoretical part describes educational system of the Czech Republic, legislative documents and curriculum and mentions expert views on foreign students’ inclusion. Practical part is focused on the processing of the data gathered …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uid8s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Inkluze žáků-cizinců na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na příkladu žáků z vietnamské menšiny
Veronika Ovesná