Situační analýza showdownových tréninků pro děti a mládež v Brně – Bc. Markéta Kristlová
Bc. Markéta Kristlová
Bakalářská práce
Situační analýza showdownových tréninků pro děti a mládež v Brně
Situational analysis of showdown trainings for children and youth in Brno
Anotace:
V této bakalářské práci se věnuji showdownu, sportu pro osoby se zrakovým handicapem, který byl poprvé představen v roce 1980. V České republice se mu věnují sportovci ve volném čase, děti a mládež např. v rámci mimotřídních aktivit a starší potom ve sportovních klubech a spolcích. V Brně showdown jako mimotřídní aktivitu organizuje SŠ, ZŠ a MŠ pro zdravotně znevýhodněné v Pisárkách, trenéry jsou pak …víceAbstract:
The theme of this thesis is showdown, a sport for visually impaired people which was first introduced in 1980. In Czech Republic sportsmen do this sport in their leisure time, children and youth f. e. as after class activities and older ones in sports clubs. In Brno, showdown as an after class activity is organised at SŠ, ZŠ and MŠ for disabled in Pisárky and is couched by members of Tandem Brno, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bf0th/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Lenka Ďulíková
- Oponent: Mgr. et Mgr. Veronika Kolaříková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Weekend stay for children and youth with severe visual impairment on the theme: The Hobbit
Tereza SALVADORI -
Inclusive education and its impact on the society and students who are blind and visually impaired: A survey of Nigeria
James Eburikure OLAYI -
Impact of international self-development training on social functioning and participation of disadvantaget youth: perspectives of young people and practitioners
Marija Wazi