Problematika alternativního školství v České republice - analýza a výskyt waldorfské, montessoriovské a daltonské pedagogické koncepce. – Ilona Charousová
Ilona Charousová
Master's thesis
Problematika alternativního školství v České republice - analýza a výskyt waldorfské, montessoriovské a daltonské pedagogické koncepce.
Problems of alternative education in Czech republic - analysis and occurrence of Waldorf, Montessori and Dalton pedagogical conception.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou alternativního školství v České republice. Obsahuje dvě stěžejní části. Cílem teoretické části je objasnění pojmů reformní, alternativní a inovativní škola. Diplomová práce dále podává stručný vývoj alternativního školství ve světě a v České republice. Také vytyčuje hlavní principy waldorfské, montessoriovské a daltonské pedagogické koncepce. Zároveň poskytuje …viacAbstract:
The diploma thesis deals with a problem of an alternative education in Czech Republic. It consists of two main parts. The aim of the theoretical part is to describe and clarify the concept of the reform, alternative, and innovative school. This part also briefly reports on the development of an alternative education in the world and in Czech Republic as well. The goal of the practical part is to provide …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2011
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Tomáš Kasper, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHAROUSOVÁ, Ilona. \textit{Problematika alternativního školství v České republice - analýza a výskyt waldorfské, montessoriovské a daltonské pedagogické koncepce.}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ugnwdx/.
Jak správně citovat práci
Charousová, Ilona. Problematika alternativního školství v České republice - analýza a výskyt waldorfské, montessoriovské a daltonské pedagogické koncepce.. Liberec, 2011. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / občanská nauka-anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní koncepce výuky se zaměřením na vybraný pedagogický směr
Kristýna Kořínková -
Alternativní pedagogické koncepce v praxi mateřské školy
Marika VALOUCHOVÁ -
Alternativní koncepce výuky a jejich přínos ve výuce chemie
Jiří ŠUMBERA -
Učitel v koncepci waldorfské pedagogiky
Zuzana Boučková -
Alternativní výukové směry jako inspirace pro inovativní výukové metody
Nikola ŽIŠKOVÁ -
Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje
Robert Havrlant