Motivation of Romany pupils for learning English during contact and distant lessons – Bc. Ondřej Zapletal
Bc. Ondřej Zapletal
Bakalářská práce
Motivation of Romany pupils for learning English during contact and distant lessons
Motivation of Romany pupils for learning English during contact and distant lessons
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na motivaci k učení romských žáků na základních školách v době prezenční a distanční výuky školního roku 2020/2021, také pojednává o přechodu z on-line na offline výuku. Teoretická část nejprve stručně popisuje historii a původ Romů, načež navazuje teoretické pojednání o motivaci, motivaci k učení. Dále je zde představen koncept romského vzdělávání a základy výuky anglického …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the motivation for learning of Roma pupils in primary schools during classroom and distance learning of the school year 2020/2021, it also deals with the transition from online to offline teaching. The theoretical part first briefly describes the history and origin of the Roma, followed by a theoretical treatise on motivation and motivation to learn. Furthermore, the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hs110/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Facing the Challenge of Student Motivation During the Covid-19 Pandemic
Iveta Neklapilová -
Educational methods applied in teaching English at lower secondary schools to Roma pupils during distance learning
Petra Faktorová -
Distanční výuka v nízkoprahových centrech a její dopad na romské děti.
Karolína DEJMLOVÁ -
Faktory vedoucí u intelektově nadprůměrného jedince ke ztrátě motivace k učení a k negativním postojům k dalšímu vzdělávání
Jana ŠMEJKALOVÁ -
Sonda do motivace žáků k učení v osmém ročníku vybrané základní školy vzhledem k jejich perspektivě budoucnosti
Milada Bartošová -
Motivace k učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Jitka Tenklová -
Porovnání motivace k učení žáků na standardní základní škole, ScioŠkole a škole s daltonským vzdělávacím plánem
Kateřina Žahourková -
Motivace k učení u dětí v ústavní výchově (dětský domov)
Anna Dolníčková