Mgr. Hana MACKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový audit školy
Marketing Audit of School
Anotace:
Základním úkolem mé závěrečné bakalářské práce bylo provést marketingový audit konkrétní školy. Marketingový audit je jednou z cest, jak zjišťovat podmínky ke vzdělávání. Těžištěm práce bylo identifikovat problémové okruhy života školy, příležitosti a hrozby. Marketingový audi se nezabýval jenom problémovými oblastmi, snažil se pokrýt všechny oblasti života školy. V závěru práce shrnuji všechny získané …víceAbstract:
The main task of my final thesis was to conduct a marketing audit of a particular school. Marketing audit is one way to determine the conditions for learning and education. The focus of the study was to identify problem areas of school life, opportunities and threats. Marketing audit dealt not only with a problem areas, but was trying to cover all areas of school life also. The conclusion summarizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2010
Identifikátor:
120948
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. et PaedDr. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACKOVÁ, Hana. Marketingový audit školy. Mladá Boleslav, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový audit vybraného podniku
Radek Taubmann -
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Veronika Michlíková -
Marketingový audit ve finanční instituci
Milena Ivakinová -
Marketingový audit školy
Martina MAGESOVÁ -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Marketingový audit v praxi podniku
Marianna Drobotová -
Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy.
Maryna Sokačová -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva