Módny blog ako marketingový nástroj – Patrícia Tothová
Patrícia Tothová
Bakalářská práce
Módny blog ako marketingový nástroj
Módní blog jako marketingový nástroj
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání propagace značek a firem na konkrétních českých módních blozích. Zároveň se také zabývá přezkoumání reakce a povědomí čtenářů o propagaci na blozích a její samotný vliv na těchto čtenářů. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, komunikačním procesu, formách komunikace, komunikačním mixu a komunikaci na internetu. Další informace v této části jsou o …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on exploring promotion of brands and companies on specific Czech fashion blogs. At the same time investigates the reaction of readers and awareness on the promotion of blogs and its actual impact on these readers. The theoretical part contains information about marketing, communication process, forms of communication, communication and communication mix on the internet. Further …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na skúmanie propagácie značiek a firiem na konkrétnych českých módnych blogoch. Zároveň sa zaoberá preskúmaním reakcie a povedomia čitateľov o propagácií na blogoch a jej samotný vplyv na týchto čitateľov. Teoretická časť obsahuje informácie o marketingu, komunikačnom procese, formách komunikácie, komunikačnom mixe a komunikácii na internete. Ďalšie informácie v tejto časti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49886
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Martina Matejičková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49886
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
Nikola Karasová -
Komunikační mix konkrétního podniku
Ivana Kašická -
Návrh optimalizace komunikačního mixu vybrané restaurační skupiny
Dagmar Feňárová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova