Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park – Karla JOSEFUSOVÁ
Karla JOSEFUSOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park
Marketing development of Landek Park tennis complex
Abstract:
Pro vypracování bakalářské práce jsem si zvolila téma "Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park". Cílem této práce byla analýza současné situace v tenisovém areálu Landek Park a sestavení návrhů a doporučení za účelem dalšího rozvoje tohoto areálu. V teoretické části práce jsem se věnovala teoretickým východiskům marketingového výzkumu a charakteristice tenisového areálu Landek Park, v praktické …moreAbstract:
I chose "Marketing development of Landek Park tennis complex" as a topic of my Bachelor thesis. The aim of this thesis was to analyze the current situation of the Landek Park tennis complex and provide recommendation for further development of the complex. In theoretical part of the thesis I focused on theoretical points of the marketing research and definition of the characteristics of tennis complex …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Dr. Ing. Miroslav Merenda
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JOSEFUSOVÁ, Karla. Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Vývoj a současné trendy maloobchodu v Rusku na příkladu vybrané firmy
Tatiana Taran -
Návrh marketingového plánu podniku
Renata Dočekalová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová