Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park – Karla JOSEFUSOVÁ
Karla JOSEFUSOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park
Marketing development of Landek Park tennis complex
Anotácia:
Pro vypracování bakalářské práce jsem si zvolila téma "Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park". Cílem této práce byla analýza současné situace v tenisovém areálu Landek Park a sestavení návrhů a doporučení za účelem dalšího rozvoje tohoto areálu. V teoretické části práce jsem se věnovala teoretickým východiskům marketingového výzkumu a charakteristice tenisového areálu Landek Park, v praktické …viacAbstract:
I chose "Marketing development of Landek Park tennis complex" as a topic of my Bachelor thesis. The aim of this thesis was to analyze the current situation of the Landek Park tennis complex and provide recommendation for further development of the complex. In theoretical part of the thesis I focused on theoretical points of the marketing research and definition of the characteristics of tennis complex …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Dr. Ing. Miroslav Merenda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOSEFUSOVÁ, Karla. Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a současné trendy maloobchodu v Rusku na příkladu vybrané firmy
Tatiana Taran -
Návrh marketingového plánu podniku
Renata Dočekalová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová