Bc. Zuzana Barysz

Master's thesis

Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo

Typology of Brand Elements and Their Role in Brand Image Building - Slovak National Theatre
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se věnuje typologii prvků značky a jejich významu v procesu budování image značky, s užším zaměřením na instituci Slovenské národní divadlo. Praktická část práce se opírá o výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu, které zkoumají vnímání a povědomí o značce Slovenské národní divadlo. Cílem práce je zjistit míru informovanosti, vnímání a postoj divácké veřejnosti …more
Abstract:
The dissertation explores the typology of elements that make up a brand, and their role in building the brand. It focuses on The Slovak National Theatre as a case study. The practical part of the dissertation draws from the findings of a qualitative and quantitative poll on public perception and awareness of the brand of the Slovak National Theatre. The objective was to identify the degree of awareness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Barysz, Zuzana. Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe