Prvky muzikoterapie aplikované na 1. stupni ZŠ – Mgr. Lenka Nožičková
Mgr. Lenka Nožičková
Master's thesis
Prvky muzikoterapie aplikované na 1. stupni ZŠ
Elements of music therapy applied to 1st form of primary school
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití různých muzikoterapeutických her a činností, které mohou příznivým způsobem ovlivnit problémového žáka či třídu na prvním stupni ZŠ. Metodický materiál nabízí mnoho námětů čerpaných z poměrně mladé léčebně výchovné disciplíny muzikoterapie, je však upraven pro práci s dětmi mladšího školního věku.Abstract:
Diese Diplomarbeit konzentriert sich auf die Verwendung der musiktherapeutischen Spielen und Tätigkeiten, die durch günstiger Weise ein Problemkind oder eine Problemklasse an der Primarstufe beeinflussen können. Methodisches Material bietet verschiedene Anzeige an. Diese Anzeige sind aus der relativ neuen Disziplin Musiktherapie genutzt. Das Material ist für die Kinder in dem Schulalter geregelt.Keywords
Klíčová slova muzikoterapeutické hry a aktivity problémový žák vztah učitele a žáka komunikace ve třídě tvořivé činnosti ve výchovně vzdělávacím procesu. Die Schlüsselwörter die musiktherapeutische Spiele und Tätigkeiten das Problemkind die Beziehung zwischen dem Lehrer und dem Schüler die Kommunikation in der Klasse bildende Tätigkeiten an der Primarstufe.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rru4d/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Blanka Knopová, CSc.
- Reader: doc. Mgr. Petr Hala, Ph.D. et Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Využívání tvořivých činností ve vzdělávacím procesu v mateřských školách
Nadežda Pajanková -
Determinanty tvořivé činnosti ve stáří
Lenka Zdražilová -
Práce s literárním dílem ve tvořivých činnostech na 1. stupni ZŠ
Kristýna Marečková -
Mechanismus sociokognitivního konfliktu, coby nástroje vzdělávání a výchovy žáků v expresivně tvořivých činnostech ve výtvarné výchově
Kateřina ŠTOLOVÁ -
Duchovní rozměr krajiny a její historie jako prostředek výchovy dětí ve školní družině
Jitka RAMDANOVÁ -
Collingwoodova estetika ve výchovně-vzdělávacím procesu
Pavlína Buršíková -
Snížení recidivy pomocí výchovně vzdělávacího procesu
Monika Svobodová -
Motivace a trest ve výchovně vzdělávacím procesu
Zuzana Turazová