Mladá Boleslav jako hlavní destinace zážitkového cestovního ruchu. – Dáša Baťková
Dáša Baťková
Bakalářská práce
Mladá Boleslav jako hlavní destinace zážitkového cestovního ruchu.
Mladá Boleslav as the main destination of tourism
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakteristika a analýza cestovního ruchu v Mladé Boleslavi. V teoretické části je popsaná problematika marketingu cestovního ruchu, destinačního managementu, nabídka a poptávka. Teoretická část je východiskem k části praktické, ve které je zpracovaný návrh na zlepšení služeb cestovního ruchu dané destinace a návrh na vzájemnou spolupráci mezi jednotlivými subjekty. Obsahuje …víceAbstract:
The aim of this work is the characterization and analysis of tourism in Mlada Boleslav. The theoretical part describes the issue of tourism marketing, destination management, supply and demand. The theoretical part is the base for the practical, which is drafting proposals for improvement of tourism destinations and the proposal for cooperation between different actors. It contains statistics of tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9717/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Monika Klímová
- Oponent: Mgr. Jitka Bartková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŤKOVÁ, Dáša. \textit{Mladá Boleslav jako hlavní destinace zážitkového cestovního ruchu.}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/uhqgen/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
Lucie Chládková -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová -
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
Artur Sakhan -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Analýza procesu souvisejícího s pozastavením výroby v ruských závodech s dopadem na společnost Škoda Auto a.s.
Patrik Capulič -
Práce z domova a její dopad na výkon a sociální vztahy ve ŠKODA AUTO a.s.
Zoltán Chovanyecz