Marketing - súčasť finančných inštitúcii – Peter Katrinec
Peter Katrinec
Bakalářská práce
Marketing - súčasť finančných inštitúcii
Marketing - part of a financial institution
Abstract:
Thesis "Marketing - part of a financial institution" is concerned about the application of marketing by financial institutions - Bank. Definitions In addition to theoretical approaches to marketing, the author focuses on the analysis of selected two banks that compares analyzed within the 4P model. The first part is devoted to the above theoretical part where the author describes a brief history of …víceAbstract:
Bakalárska práca „Marketing - súčasť finančných inštitúcii“ sa venuje problematike uplatňovania marketingu prostredníctvom finančných inštitúcií – bánk. Okrem vymedzenia teoretických prístupov k marketingu, sa autor zameral na analýzu dvoch vybraných bánk, ktoré porovnáva a analyzuje v rámci 4P modelu. Prvá časť je venovaná spomínanej teoretickej časti, kde autor popisuje stručnú históriu a vývoj marketingu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zi0ka/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Valér Demjan, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Tereza Kučerová -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Postavení marketingu v podniku s důrazem na sektor stavebnictví
Filip Melichar -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor