Analýza etických aspektů krizové komunikace podniku – Ing. Zdeněk Kovařík
Ing. Zdeněk Kovařík
Diplomová práce
Analýza etických aspektů krizové komunikace podniku
Analysis of the ethical aspects in company crisis communication
Anotace:
Diplomová práce se zaměřila na analýzu etických aspektů v krizové komunikaci společnosti OREA HOTELS. Cílem práce bylo zlepšit krizovou komunikaci této společnosti a zaměřit se na to, zda etická podoba této komunikace může podniku prospět a může zlepšit jeho výchozí situaci i výsledky krizového řízení.Abstract:
The diploma thesis is focusing on the analysis of ethical aspects in crisis communication of OREA HOTELS. The main goal of the thesis was improving the crisis communication in this company and point out whether the ethical form of the communication could be beneficial and could make the initial state and results of the crisis management better.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7204/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVAŘÍK, Zdeněk. \textit{Analýza etických aspektů krizové komunikace podniku}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ui1loc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Projevy tiskových mluvčí v rámci krizové komunikace ve zdravotnických zařízení
Michaela Karlovská -
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Barbora Diheneščiková -
Návrh krizové komunikace ve vybraném podniku
Karolína Urbanová -
Krizová komunikace ve veřejné správě: Případová studie obce Popůvky
Tomáš Račický -
Mezinárodní krizová komunikace v organizaci
Karel Hanzelka