Bc. Petra Štikarová
Master's thesis
Srovnávací reklama
Comparative advertising
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku srovnávací reklamy především z pohledu současně platné právní úpravy, jak v České republice, tak i na úrovni komunitárního práva. Cílem této práce je charakterizovat vybrané aspekty problematiky srovnávací reklamy a vyvrátit či potvrdit stanovené hypotézy. První teoreticko-metodologická část se zabývá historií reklamy a jsou zde definovány termíny jako reklama …viacAbstract:
This thesis focuses on comparative advertising, especially in view of the currently valid legislation in the Czech Republic and the European Community law. The aim of this thesis is to characterize selected aspects of comparative advertising, and confirm or disprove the hypothesis. The first theoretical-methodological part covers the history of advertising and are defined terms such as advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v25yl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama
Filip Svoboda -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama a rozbor praktického příkladu
Veronika Janáková -
Srovnávací reklama v aktuální judikatuře
Martina Karásková -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický