Lokalizační strategie nadnárodních společností v prostoru střední a východní Evropy – Bc. Martin Foral
Bc. Martin Foral
Diplomová práce
Lokalizační strategie nadnárodních společností v prostoru střední a východní Evropy
Locational strategies of the multinational companies in the CEE space
Anotace:
Cílem této diplomové práce je přiblížit vývoj lokalizačních faktorů, jejich význam při umisťování jednotlivých firemních struktur, ale také přiblížit problematiku vztahů a vazeb mezi firemními jednotkami. Dále přinést informace o tzv. global cities, respektive o evropské hierarchii měst. Po sestavení výzkumného souboru nadnárodních společností progresivního terciéru, bylo snahou zmapování prostorového …víceAbstract:
The aim of this thesis is to show the development of location factors, their importance in the placement of various corporate structures but also to open the problematics of the relations and linkage among business units. Bring further information on the so-called global cities, respectively, on a European hierarchy of cities. After compiling the research sample of multinationals Progressive Tertiary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/leflb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Mulíček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivan Andráško, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geografie a kartografie / Regionální geografie a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Frekventovaná a klíčová slova v románu Colour of Magic od Terryho Pratchetta
Vojtěch Hrůza -
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Slova v prostoru: Rozhraní vizuální a objektové poesie
Jana OTIPKOVÁ