Proces založení a uvedení nové značky na trh – Bc. Kristýna Dufková
Bc. Kristýna Dufková
Diplomová práce
Proces založení a uvedení nové značky na trh
The process of establishing and launching a new brand on the market
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vytvoření nové značky a jejímu prodeji pomocí internetového obchodu. Dále se zaměřuje na způsoby propagace, konkrétně prostřednictvím sociálních sítích a internetových vyhledávačů.Abstract:
The diploma thesis is devoted to the creation of a new brand and its sale through an online store. It also focuses on methods of promotion, specifically through social networks and internet search engines.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/say6k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Hoang Long Pham, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod
Marek Burkert -
Internetový obchod v ČR
Ondřej BÁRTA -
Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
Lucie Kubicová -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo -
Rizika podnikání na sociální síti Instagram
Žaneta BLAŽKOVÁ -
Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti
Lenka Zlatá