Proces založení a uvedení nové značky na trh – Bc. Kristýna Dufková
Bc. Kristýna Dufková
Master's thesis
Proces založení a uvedení nové značky na trh
The process of establishing and launching a new brand on the market
Abstract:
Diplomová práce se věnuje vytvoření nové značky a jejímu prodeji pomocí internetového obchodu. Dále se zaměřuje na způsoby propagace, konkrétně prostřednictvím sociálních sítích a internetových vyhledávačů.Abstract:
The diploma thesis is devoted to the creation of a new brand and its sale through an online store. It also focuses on methods of promotion, specifically through social networks and internet search engines.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/say6k/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Hoang Long Pham, Ph.D.
- Reader: Ing. David Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod
Marek Burkert -
Internetový obchod v ČR
Ondřej BÁRTA -
Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
Lucie Kubicová -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo -
Rizika podnikání na sociální síti Instagram
Žaneta BLAŽKOVÁ -
Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti
Lenka Zlatá