Bc. Petra Önder
Bakalářská práce
Teaching English to individuals
Teaching English to individuals
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na výuku anglického jazyka pro jednotlivce. Práce je rozdělena na dvě části. První část je část teoretická, jež vymezuje základní pojmy spojené s individuální výukou a výukou dětí a dospělých. Dále je představena role učitele a také studenta v takto vedené hodině. Jako další jsou prezentovány různé přístupy k dělení učebních stylů s hlavním zaměřením na VAK model, kterým …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on Teaching English to individuals. Firstly, it consists of the theoretical part which clarifies the basic terminology connected teaching one-to-one, teaching children and adults, roles of the teacher and the learner. In the following chapter, the different interpretations of learning styles are presented but the primary focus of this thesis is on the VAK model of learning …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y2tv5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Digital teaching and learning a language: one-to-one English lessons on Skype
Veronika Beranová -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Teaching One to One Classes
Helena Jezdinská -
Planning a Strategies-Based Course for an Adult Learner in One-to-One English Lessons
Kristýna Šulová -
Motivational Practice in One to One Teaching of English
Věra Fialová -
Teaching English One-to-One
Helena Skalová -
The influence of differentiated instruction on a learner's motivation and reading competence in English
Masoumeh Ramezani -
Learner-Learner Interaction in Upper-Secondary EFL Classes
Jaroslav Tesák