Bc. Libor Fuchs
Master's thesis
Slevové portály v ČR
Group buying in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou kolektivního nakupování ve Spojených státech amerických a v České republice. Cílem práce je analýza slevových portálů a jejich vliv na prosperitu inzerujících podniků. V práci jsou popsány proběhlé výzkumy v obou zemích a následně komparovány s výzkumem pro účely diplomové práce, který byl prováděn mezi provozovateli firem z různých segmentů trhu. Pro vyhodnocení …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the area of group buying in the United States of America and in the Czech Republic. The main aim is the analysis of the discount portals and their impact on the prosperity of businesses advertised. The research conducted in both countries are described and compared with the research which was performed for the thesis purposes among the companies in various market´s segments …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r4wzz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Michal Kvasnička, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zdeněk Rosenberg
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Economic Policy and International Relations
Práce na příbuzné téma
-
Simulation-based Evaluation of Test Power in Regression Analysis
Nicol Tinková -
Empirical Analysis of the Chinese Institutional Investors' Herd Behavior
Du Xu -
Vývoj mobilní aplikace pro slevový portál
Maxym Kostevych -
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
Martin Vebr -
Analýza a implementace slevového portálu
Daniel Zbořil -
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová -
Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka
Patricie Vindušková -
Využití, klady a zápory tzv. "slevových portálů", ve vztahu na hotelový provoz.
Barbora Kačerová