Michaela Cibulková
Master's thesis
The Hotel Pricing Strategy
Cenová strategie vybraného hotelu
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza cenové strategie hotelu Imperial a její následné zhodnocení, které má vést k návrhům změn, které by přispěly k větší efektivitě a zvýšení příjmů hotelu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První dvě teoretické kapitoly se věnují vymezení cenové strategie a popisu distribučních kanálů využívaných v hotelnictví. Třetí kapitola je zaměřená již na samotnou analýzu …moreAbstract:
The main purpose of this thesis is an analysis of pricing strategy of Hotel Imperial and its evaluation, which should results in proposal of changes leading to increase of effectivity and hotel's income. The diploma thesis is divided into four main parts. The first two chapters are devoted to a theoretical description of pricing strategy and distribution channels used in hotel business. The third part …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43241
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2014
- Supervisor: Jiřina Jenčková
- Reader: Jarmila Indrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve vybraném regionu - role OTA v distribuci nabídky UZ
Adéla Kolářová -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení v regionu Mikulovsko
Tomáš Kapeš -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve regionu LVA - role OTA v distribuci nabídky UZ
Sabina Štefková -
Elektronické komunikační a distribuční kanály a jejich využití v bance
Anežka Lustová -
Elektronické distribuční kanály a jejich využití v podmínkách českých bank
Petr Sudický -
Alternativní distribuční kanály – důležitá cesta prodeje i péče o klienty
Dominika Dušková -
Alternativní distribuční kanály a směry jejich vývoje
Petr Pevný -
Pobočková síť a alternativní distribuční kanály
Veronika Nováková