Analýza pozice nákupních center na českém trhu – Markéta Hrnčiarová
Markéta Hrnčiarová
Diplomová práce
Analýza pozice nákupních center na českém trhu
Analysis of Shopping Centres Position on the Czech Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou pozice nákupních center na českém trhu. Cílem diplomové práce bylo analyzovat pozici vybraných ostravských nákupních center (Forum Nová Karolina, Avion Shopping Park, Futurum, Galerie Třebovice, ale také pozici dvou nákupních center nových, a to nákupního centra Géčka a Outletu Arena Moravia), zhodnotit tuto pozici a nastínit případná doporučení pro zlepšení vnímání …víceAbstract:
The thesis deals with position analysis of shopping centres in the Czech market. The research included not only selected shopping centers in Ostrava - Forum Nova Karolina, Avion Shopping Park, Futurum, Galerie Třebovice - but it was expanded to two new shopping centers, Shopping centre Gečko Ostrava and Outlet Arena Moravia. The aim of the thesis was to evaluate their position in the market and outline …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140072
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2019
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumers’ Characteristics and Perception of Live Shopping in China
Siqi Wang -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Mystery shopping turistických informačních center na Havlíčkobrodsku
Eliška Svobodová -
Mystery shopping turistických informačních center v Liberci
Klára Žídková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Mystery shopping vybraných turistických informačních center na Liberecku
Luboš Jíra