Analýza pozice nákupních center na českém trhu – Markéta Hrnčiarová
Markéta Hrnčiarová
Master's thesis
Analýza pozice nákupních center na českém trhu
Analysis of Shopping Centres Position on the Czech Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou pozice nákupních center na českém trhu. Cílem diplomové práce bylo analyzovat pozici vybraných ostravských nákupních center (Forum Nová Karolina, Avion Shopping Park, Futurum, Galerie Třebovice, ale také pozici dvou nákupních center nových, a to nákupního centra Géčka a Outletu Arena Moravia), zhodnotit tuto pozici a nastínit případná doporučení pro zlepšení vnímání …moreAbstract:
The thesis deals with position analysis of shopping centres in the Czech market. The research included not only selected shopping centers in Ostrava - Forum Nova Karolina, Avion Shopping Park, Futurum, Galerie Třebovice - but it was expanded to two new shopping centers, Shopping centre Gečko Ostrava and Outlet Arena Moravia. The aim of the thesis was to evaluate their position in the market and outline …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/140072
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2019
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Lukáš Klapil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Consumers’ Characteristics and Perception of Live Shopping in China
Siqi Wang -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Mystery shopping turistických informačních center na Havlíčkobrodsku
Eliška Svobodová -
Mystery shopping turistických informačních center v Liberci
Klára Žídková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Mystery shopping vybraných turistických informačních center na Liberecku
Luboš Jíra