Komparační analýza postojů učitelů prvního stupně ZŠ a studentů 4. a 5. ročníků VŠ: oboru Učitelství pro 1.st. ZŠ vůči lidem se znevýhodněním. – Ianka - Maria KRULIŠOVÁ
Ianka - Maria KRULIŠOVÁ
Diplomová práce
Komparační analýza postojů učitelů prvního stupně ZŠ a studentů 4. a 5. ročníků VŠ: oboru Učitelství pro 1.st. ZŠ vůči lidem se znevýhodněním.
A comparative analysis of attitudes of primary school teachers and undergraduate students (4th and 5th grade: study programme Teacher Training for Primary Schools) towards people with learning disabilities.
Anotace:
Diplomová práce Komparační analýza postojů vůči lidem se znevýhodněním u učitelů prvního stupně ZŠ a studentů 4. a 5. Ročníků VŠ: oboru Učitelství pro 1. st. ZŠ. Cílem je zjistit, zda má délka pedagogické praxe a didaktické kompetence vliv na postoje učitelů vůči inkluzivnímu vzdělávání. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část bude vyvstávat z literární rešerše dostupných …víceAbstract:
The diploma thesis "The Comparative Analysis of the Attitudes of Primary Teachers and Fourth-year And Fifth-year Primary Teacher Training Undergraduates Towards Disadvantaged People". Our goal is to find the influence of the length of teaching experience and didactic competence on teachers´ attitudes towards inclusive education. The thesis comprises two parts, a theoretical and a practical one. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRULIŠOVÁ, Ianka - Maria. \textit{Komparační analýza postojů učitelů prvního stupně ZŠ a studentů 4. a 5. ročníků VŠ: oboru Učitelství pro 1.st. ZŠ vůči lidem se znevýhodněním.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/uiyz0c/.
Jak správně citovat práci
KRULIŠOVÁ, Ianka - Maria. Komparační analýza postojů učitelů prvního stupně ZŠ a studentů 4. a 5. ročníků VŠ: oboru Učitelství pro 1.st. ZŠ vůči lidem se znevýhodněním.. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence asistentů pedagoga a jejich vliv na postoje vůči žákům s postižením
Eva PÁTKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání v kontextu sociální pedagogiky
Jana Jarošová -
Inkluzivní vzdělávání a možná rizika nepříznivého dopadu na sourozence dětí s postižením
Kristýna Sekaninová -
Inkluzivní vzdělávání pro rozvoj sociálního začlenění
Veronika Janíková -
Inkluzivní vzdělávání dětí mladšího školního věku a sociální vztahy ve třídě
Petra Kreibichová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Inkluzivní vzdělávání a integrace ukrajinských žáků na prvním stupni základních škol
Vendula Fraňková -
Inkluzivní vzdělávání - kontroverzní téma
Marie Jelínková