Bc. Vendula Pudelková

Bachelor's thesis

Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií

Advertising 2.0, promotional message at the age of new media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá novým pojetím reklamy 2.0. Pro kterou je specifické využitích nových médií (internetu, sociálních sítí, blogů, videoserverů atd.). Zaměřuje se především no nové možnosti reklamní komunikace, které tyto technologie přinášejí. V praktické části analyzuje marketingovou komunikaci nově vznikající platformy videoflot.cz, určenou pro videotvůrce. Využití nových komunikačních …more
Abstract:
This bachelor´s thesis is focused on new concept of advertising 2.0. Which is defined by use of new media (internet, social networks, blogs, video servers, etc.). Thesis is focused on new advertising communication possibilities that these technologies bring. In the practical part of this thesis is analyzed the emerging marketing communication platform videoflot.cz, designed for video creators. Also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Leo Nitče
  • Reader: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism