Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií – Bc. Vendula Pudelková
Bc. Vendula Pudelková
Bachelor's thesis
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Advertising 2.0, promotional message at the age of new media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá novým pojetím reklamy 2.0. Pro kterou je specifické využitích nových médií (internetu, sociálních sítí, blogů, videoserverů atd.). Zaměřuje se především no nové možnosti reklamní komunikace, které tyto technologie přinášejí. V praktické části analyzuje marketingovou komunikaci nově vznikající platformy videoflot.cz, určenou pro videotvůrce. Využití nových komunikačních …moreAbstract:
This bachelor´s thesis is focused on new concept of advertising 2.0. Which is defined by use of new media (internet, social networks, blogs, video servers, etc.). Thesis is focused on new advertising communication possibilities that these technologies bring. In the practical part of this thesis is analyzed the emerging marketing communication platform videoflot.cz, designed for video creators. Also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gk3sm/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Leo Nitče
- Reader: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační struktura a komunikační kanály používané Brněnskou skupinou Amnesty International
Lucie Paseková -
Komunikační kanály v bankovnictví
Barbora Pinková -
Mezikulturní vlivy a komunikační kanály mezi Českou republikou a Japonskem
Jana Kaňuková -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova