Komplexní marketingová strategie podniku – Violeta Tkachenko
Violeta Tkachenko
Bakalářská práce
Komplexní marketingová strategie podniku
A comprehensive marketing strategy of the enterprise
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je “Komplexní marketingová strategie podniku LTD „DECO-CITY””.V teoretické části jsou uvedené informace o marketingu, marketingovém mixu a SWOT-analýze .Praktická část se zabývá analýzou výbraného podniku a co ovlivňuje ho.Výsledkem je návrhnout komplexu strategií, které budou zvýšovat úspěšnost a konkurenceschopnost podnikání.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8521
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses uj128s uj128s/4
2. 6. 2016