Tomáš Andrýsek

Bakalářská práce

Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro

An Analysis of Marketing 4.0 Usage in the Company of Duo Servis Electro
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem 4.0 a jeho využíváním ve firmě Duo servis elektro. Firma je známá v oblasti servisu a prodeje spotřebičů. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, rozděluje se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se teoretickému popisu základních marketingových pojmů od marketingu 1.0 po marketing 3.0. V další části bakalářské …více
Abstract:
The purpose of this Bachelor thesis is marketing 4.0 and its use in enterprise of Duo Servis Electro. Company is well-known in service field in the Zlín region and also in trading with domestic appliances. This document is sorted into two divided section - theoretical and practical. The first theoretical part is based on specialized literature and devotes to theoretical description of basic marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Andrýsek, Tomáš. Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku