Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro – Tomáš Andrýsek
Tomáš Andrýsek
Bakalářská práce
Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro
An Analysis of Marketing 4.0 Usage in the Company of Duo Servis Electro
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem 4.0 a jeho využíváním ve firmě Duo servis elektro. Firma je známá v oblasti servisu a prodeje spotřebičů. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, rozděluje se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se teoretickému popisu základních marketingových pojmů od marketingu 1.0 po marketing 3.0. V další části bakalářské …víceAbstract:
The purpose of this Bachelor thesis is marketing 4.0 and its use in enterprise of Duo Servis Electro. Company is well-known in service field in the Zlín region and also in trading with domestic appliances. This document is sorted into two divided section - theoretical and practical. The first theoretical part is based on specialized literature and devotes to theoretical description of basic marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Andrýsek, Tomáš. Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Analýza marketingová strategie společnosti eBRÁNA
Johana Hübnerová -
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Formulace marketingové strategie
Dmitrii Ognevskii -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Markéta Hassmanová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk