Bc. Veronika Bílková

Bakalářská práce

Komercionalizace dětství

The Commercialization of Childhood
Anotace:
Bakalářská práce „Komercionalizace dětství“ se ve své teoretické části zabývá reklamou, jakožto hlavním prostředkem pro propagaci výrobku. Vysvětluje její význam, přibližuje historii reklamy a její psychologii. Popisuje typy reklam a objasňuje prostředky, které používá. Práce se zabývá vlivem reklamy, potažmo médií, na dětskou populaci a zkoumá míru, jakou na ně působí. Rozebírá etickou stránku tohoto …více
Abstract:
The bachelor thesis „commercialization of childhood has two parts. In a theoretical part, advertisement, which is focused on propagation, is the main theme. This part tries to explain a meaning and a psychological part of advertisement and to give a short idea about its history. It describes types and techniques which advertisement uses. The thesis deals with the impact of advertisement on children …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Radovan Rybář, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Zdeněk Hons

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy

Práce na příbuzné téma

Všechny práce