Bc. Veronika Bílková
Bakalářská práce
Komercionalizace dětství
The Commercialization of Childhood
Anotace:
Bakalářská práce „Komercionalizace dětství“ se ve své teoretické části zabývá reklamou, jakožto hlavním prostředkem pro propagaci výrobku. Vysvětluje její význam, přibližuje historii reklamy a její psychologii. Popisuje typy reklam a objasňuje prostředky, které používá. Práce se zabývá vlivem reklamy, potažmo médií, na dětskou populaci a zkoumá míru, jakou na ně působí. Rozebírá etickou stránku tohoto …víceAbstract:
The bachelor thesis „commercialization of childhood has two parts. In a theoretical part, advertisement, which is focused on propagation, is the main theme. This part tries to explain a meaning and a psychological part of advertisement and to give a short idea about its history. It describes types and techniques which advertisement uses. The thesis deals with the impact of advertisement on children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tu2gy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Radovan Rybář, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Hons
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Sociální tlak na matky a jejich strategie, jak se s ním vyrovnat
Kristýna Škardová -
Etika reklamy: série publicistických rozhovorů pro Respekt
Anna Foltýnová -
Etika v reklamě
Zuzana Rakovanová -
Etika a morálka v reklamě
Tomáš Votruba -
Regulace reklamy v televizním a rozhlasovém vysílání
Angelina Penkova -
Etika v reklamě
Martina Krčilová -
Etika v reklamě
Victoria Kanclířová -
Etické limity reklamy
Alena Čtvrtníková