Petra PORCALOVÁ

Bakalářská práce

Copingové strategie pedagogů v dětském domově

Coping strategies of teachers in orphanages
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje používané copingové strategie a pracovní zátěž vychovatelů v dětských domovech. Výzkumu se zúčastnilo 14 mužů a 48 žen průměrného věku 48,85 (SD = 11,39) z dětských domovů Ústeckého kraje. K šetření byly použity dotazníky SVF 78, zjišťující strategie zvládání stresu a Meisterův dotazník pracovní zátěže. Nejvyšší skóre u žen i mužů dosáhla strategie Pozitivní sebeinstrukce …více
Abstract:
The bachelor's thesis examines using of coping strategies and the workload of educators in children's homes. The research involves 14 men and 48 women with an average age of 48.85 (SD = 11.39) from children's homes in the Ústí Region. I used SVF 78 questionnaires for strategies of stress management and Meister's workload questionnaire. The highest score for both women and men was achieved by the Positive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Eva Chalupová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PORCALOVÁ, Petra. Copingové strategie pedagogů v dětském domově. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta