Jan Mandík
Bachelor's thesis
B2B marketing IT startupu
B2B marketing of IT startup
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je využít teoretické znalosti z oblasti B2B marketingu IT startupu k analýze marketingových procesů malého startupu podnikajícího v oblasti IT, popsat jeho současnou situaci, najít a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části se práce nejprve zabývá specifiky B2B marketingu, dále je zde představeno patnáct různých marketingových postupů používaných ve startupech a společnostech …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to use the theoretical knowledge from the area of B2B marketing of IT startup to analyse marketing processes of a small IT startup, to describe its current situation, to find and suggest possible improvements. In the theoretical part, the thesis first deals with the specifics of B2B marketing, afterwards it presents fifteen different marketing procedures used in startups …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72820
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: Radim Čermák
- Reader: Antonín Pavlíček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72820
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin