Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích – Magdaléna Matoušková
Magdaléna Matoušková
Bakalářská práce
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
New forms of marketing communication in consumer markets
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích. V praktické části bylo zvoleno mé vlastní podnikání a spolupráce se společností Nu Skin Enterprises, s.r.o., na čemž byl uskutečněn výzkum. Celý pohled na problematiku marketingové komunikace je tedy z interního úhlu a zaměřuje se spíše na použití takových forem marketingu, které povedou k co nejefektivnějšímu …víceAbstract:
This thesis is focused on new forms of marketing communication in consumer markets. For the practical part of the thesis I choose my own business and cooperation with company Nu Skin Enterprises, Inc., where both business and the cooperation were used to research. Therefore we can see the whole problematic from the internal point of view. The problematic attends to forms of marketing which lead to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Název
Vložil
Vloženo
Práva