Výběr nástroje pro návrh uživatelského rozhraní vhodného pro výuku v kurzech softwarového inženýrství – Vít Mikula
Vít Mikula
Bachelor's thesis
Výběr nástroje pro návrh uživatelského rozhraní vhodného pro výuku v kurzech softwarového inženýrství
The choice of tool for user interface design appropriate for course 4IT115 Software Engineering
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na nalezení vhodného nástroje pro návrh grafického uživatelského rozhraní, který bude nejlépe odpovídat požadavkům kurzů softwarového inženýrství. Z hlediska struktury je práce rozdělena na několik částí, které odpovídají dílčím cílům práce. První část práce je zaměřena na analýzu požadavků kurzů softwarového inženýrství kladených na nástroj pro tvorbu grafického uživatelského …viacAbstract:
Thesis is focused on finding an appropriate tool for designing user interface that will best meet the requirements of the courses of Software Engineering.Thesis is divided into several parts, which correspond to the partial aims of the thesis. The first part of the thesis is focused on the analysis of the courses requirements on the software engineering tool for creating graphical user interfaces.The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54401
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedúci: Alena Buchalcevová
- Oponent: Iva Stanovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54401
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Graphical User Interface for Modelling of Petri Nets
Adam Vaňko -
A Graphical User Interface Generator for Embedded Systems
Marek Hrušovský -
User interface design for certificate operations with Network Security Services
Lenka Horáková -
Graphical user Interface v programu MATLAB
Tomáš BÜRGER -
Práca v Unreal Engine a tvorba 3D hry pre desktop
René Lumcer -
Design and implementation of automatic user interface generation for desktop and mobile applications using .NET MAUI
Robin Kopecký -
Uživatelská specifikace desktopového rozhraní pro hru FactOrEasy
Vojtěch Jindáček -
Uživatelská rozhraní v desktopových a mobilních aplikacích
Lukáš Smítal