Daniela Krčová
Master's thesis
Analýza nákupního chování na trhu parfémů
Analysis of Buying Behaviour in the Perfume Market
Abstract:
Tématem diplomové práce je analýza nákupního chování na trhu parfémů. Cílem práce bylo identifikovat, jaký distribuční kanál spotřebitelé při nákupu parfému preferují. Dalšími důležitými výstupy byla specifikace, z jakého důvodu volí vybranou formu nákupu, jak jsou při nákupu parfému ovlivňováni a zda vykazují věrnost značce parfému. Výzkum byl proveden metodou dotazníkového šetření. V závěru práce …moreAbstract:
The theme of thesis is Analysis of Buying Behaviour in the Perfume Market. The aim of study was to identify which distribution channel consumers prefer when purchasing perfume. Other important outputs included specifying the reasons for choosing a particular form of purchase, how consumers are influenced during perfume purchases, and whether they exhibit parfume brand loyalty. The research was conducted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: David Grendysa
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Tvorba e-shopu pro kamenný obchod L-MODE
Eliška Nováková -
Maloobchodní prodejna jako zážitkové centrum
Anna Litvinchuk -
Nákupní chování spotřebitelů v prodejně
Sára ŠÍTALOVÁ -
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
Denisa BROŽKOVÁ -
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
Zuzana Pavlíková -
Nákupní chování
Lucie Minářová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová