Daniela Krčová

Master's thesis

Analýza nákupního chování na trhu parfémů

Analysis of Buying Behaviour in the Perfume Market
Abstract:
Tématem diplomové práce je analýza nákupního chování na trhu parfémů. Cílem práce bylo identifikovat, jaký distribuční kanál spotřebitelé při nákupu parfému preferují. Dalšími důležitými výstupy byla specifikace, z jakého důvodu volí vybranou formu nákupu, jak jsou při nákupu parfému ovlivňováni a zda vykazují věrnost značce parfému. Výzkum byl proveden metodou dotazníkového šetření. V závěru práce …more
Abstract:
The theme of thesis is Analysis of Buying Behaviour in the Perfume Market. The aim of study was to identify which distribution channel consumers prefer when purchasing perfume. Other important outputs included specifying the reasons for choosing a particular form of purchase, how consumers are influenced during perfume purchases, and whether they exhibit parfume brand loyalty. The research was conducted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Vojtěch Spáčil
  • Reader: David Grendysa

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme:
Marketing a obchod