Daniela Krčová

Diplomová práce

Analýza nákupního chování na trhu parfémů

Analysis of Buying Behaviour in the Perfume Market
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza nákupního chování na trhu parfémů. Cílem práce bylo identifikovat, jaký distribuční kanál spotřebitelé při nákupu parfému preferují. Dalšími důležitými výstupy byla specifikace, z jakého důvodu volí vybranou formu nákupu, jak jsou při nákupu parfému ovlivňováni a zda vykazují věrnost značce parfému. Výzkum byl proveden metodou dotazníkového šetření. V závěru práce …více
Abstract:
The theme of thesis is Analysis of Buying Behaviour in the Perfume Market. The aim of study was to identify which distribution channel consumers prefer when purchasing perfume. Other important outputs included specifying the reasons for choosing a particular form of purchase, how consumers are influenced during perfume purchases, and whether they exhibit parfume brand loyalty. The research was conducted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: David Grendysa

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod