Analýza nákupního chování na trhu parfémů – Daniela Krčová
Daniela Krčová
Diplomová práce
Analýza nákupního chování na trhu parfémů
Analysis of Buying Behaviour in the Perfume Market
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza nákupního chování na trhu parfémů. Cílem práce bylo identifikovat, jaký distribuční kanál spotřebitelé při nákupu parfému preferují. Dalšími důležitými výstupy byla specifikace, z jakého důvodu volí vybranou formu nákupu, jak jsou při nákupu parfému ovlivňováni a zda vykazují věrnost značce parfému. Výzkum byl proveden metodou dotazníkového šetření. V závěru práce …víceAbstract:
The theme of thesis is Analysis of Buying Behaviour in the Perfume Market. The aim of study was to identify which distribution channel consumers prefer when purchasing perfume. Other important outputs included specifying the reasons for choosing a particular form of purchase, how consumers are influenced during perfume purchases, and whether they exhibit parfume brand loyalty. The research was conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/155019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: David Grendysa
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba e-shopu pro kamenný obchod L-MODE
Eliška Nováková -
Maloobchodní prodejna jako zážitkové centrum
Anna Litvinchuk -
Nákupní chování spotřebitelů v prodejně
Sára ŠÍTALOVÁ -
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
Denisa BROŽKOVÁ -
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
Zuzana Pavlíková -
Nákupní chování
Lucie Minářová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová