Bc. Kamila Lidická

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of Advertising
Anotace:
Tato práce se věnuje reklamě. Skládá se ze šesti tematických částí. V první části je popisována reklama z historického a současného pohledu. Druhá část se zabývá regulací reklamy. Ve třetí jsou rozebrány formy nedovolené reklamy. Čtvrtá část pojednává o orgánech výkonu regulace a příkladech jejich činnosti. V páté kapitole je zmiňována samoregulace reklamy a příklady samoregulačních orgánů. Závěr práce …více
Abstract:
This thesis deals with advertising. It consists of six thematic parts. The first part deals with advertising from the historical and current points of view. The second part deals with regulation authorities of advertising. In the third part, forms of forbidden advertising are analysed. The fourth part deals with regulators and their activities. The fifth part mentions self-regulation and examples of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Dušan Hebort, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní