Bc. Kamila Lidická
Bakalářská práce
Regulace reklamy
Regulation of Advertising
Anotace:
Tato práce se věnuje reklamě. Skládá se ze šesti tematických částí. V první části je popisována reklama z historického a současného pohledu. Druhá část se zabývá regulací reklamy. Ve třetí jsou rozebrány formy nedovolené reklamy. Čtvrtá část pojednává o orgánech výkonu regulace a příkladech jejich činnosti. V páté kapitole je zmiňována samoregulace reklamy a příklady samoregulačních orgánů. Závěr práce …víceAbstract:
This thesis deals with advertising. It consists of six thematic parts. The first part deals with advertising from the historical and current points of view. The second part deals with regulation authorities of advertising. In the third part, forms of forbidden advertising are analysed. The fourth part deals with regulators and their activities. The fifth part mentions self-regulation and examples of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ccdti/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Dušan Hebort, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Regulace a samoregulace reklamy se zaměřením na tématiku násilí a diskriminace
Aneta PIŇOSOVÁ -
Regulace reklamy v obchodní činnosti
Markéta Buncko -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Regulace reklamy
Lenka Vinická -
Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR
Veronika Trojanová