Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Bc. Jitka Zoulová
Bc. Jitka Zoulová
Diplomová práce
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
The role of marketing communications in marketing management of the city and municipality
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úlohou marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce. Definuje městský marketing a jeho nástroje marketingového a komunikačního mixu. Poznatky této problematiky jsou dále aplikovány na město Votice, obec s rozšířenou působností. V konečné fázi hodnotí a navrhuje vhodná opatření ke zlepšení marketingové komunikace.Abstract:
This diploma thesis deals with the role of marketing communication in marketing management of the city and municipality. It defines the city marketing and it´s tools of the marketing and communication mix. These findings of these problems are then practically applied with a particular city Votice, municipality with extended competence. At the end it´s evaluates and proposes of appropriate measures …víceKlíčová slova
Marketing marketing města marketingový mix města marketingová komunikace komunikační mix marketingové řízení města strategické řízení marketingový informační systém positioning. Marketing marketing of the city marketing mix of the city marketing communication communication mix marketing management of the city strategic management marketing information system positioning.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nldqx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Application of agile in project management of marketing projects in pharmaceutical business
Tatiana Savenkova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Terézia Grelnethová