Bc. Jitka Zoulová

Diplomová práce

Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce

The role of marketing communications in marketing management of the city and municipality
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úlohou marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce. Definuje městský marketing a jeho nástroje marketingového a komunikačního mixu. Poznatky této problematiky jsou dále aplikovány na město Votice, obec s rozšířenou působností. V konečné fázi hodnotí a navrhuje vhodná opatření ke zlepšení marketingové komunikace.
Abstract:
This diploma thesis deals with the role of marketing communication in marketing management of the city and municipality. It defines the city marketing and it´s tools of the marketing and communication mix. These findings of these problems are then practically applied with a particular city Votice, municipality with extended competence. At the end it´s evaluates and proposes of appropriate measures …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní