Bc. Jakub Alt

Diplomová práce

Využití rozhodovacích algoritmů v marketingové kampani

Decision algorithms usage in marketing campaign
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku volby optimálních marketingových kanálů pro kampaň menší začínající firmy. Po vymezení všech pojmů a jejím podložení na základě odborných zdrojů je v práci navržen rozhodovací algoritmus, který pomocí dotazníku pomůže najít nejlepší shodu pro vhodné marketingové kanály. V práci jsou popsány mechanismy tohoto algoritmu, jednotlivá kritéria a jejich zdůvodnění pro dílčí …více
Abstract:
This diploma thesis is solving the issue of choosing the optimal marketing channels for marketing campaign of a smaller start-up. All the terms are defined in the first part and substantiating it on the basis of professional sources. Then a decision algorithm, which will help to find the best match for appropriate marketing channels, is proposed by using a questionnaire. The work describes the mechanisms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Milan Křápek, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.