Využití rozhodovacích algoritmů v marketingové kampani – Bc. Jakub Alt
Bc. Jakub Alt
Master's thesis
Využití rozhodovacích algoritmů v marketingové kampani
Decision algorithms usage in marketing campaign
Anotácia:
Diplomová práce řeší problematiku volby optimálních marketingových kanálů pro kampaň menší začínající firmy. Po vymezení všech pojmů a jejím podložení na základě odborných zdrojů je v práci navržen rozhodovací algoritmus, který pomocí dotazníku pomůže najít nejlepší shodu pro vhodné marketingové kanály. V práci jsou popsány mechanismy tohoto algoritmu, jednotlivá kritéria a jejich zdůvodnění pro dílčí …viacAbstract:
This diploma thesis is solving the issue of choosing the optimal marketing channels for marketing campaign of a smaller start-up. All the terms are defined in the first part and substantiating it on the basis of professional sources. Then a decision algorithm, which will help to find the best match for appropriate marketing channels, is proposed by using a questionnaire. The work describes the mechanisms …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rz4mu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2021
- Vedúci: Mgr. Milan Křápek, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / odbor:
Economics and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová kampaň obchodního partnera XY z kanálu on-trade Plzeňského Prazdroje, a.s.
Andreas Seidl -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Marketingová kampaň pro vybrané finanční produkty společnosti brokerjet České spořitelny a.s.
Aleš Novák -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
Max Ralph Carle -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva