Využití sociálních sítí na trhu mobilních operátorů – Ing. Marta Martinová
Ing. Marta Martinová
Diplomová práce
Využití sociálních sítí na trhu mobilních operátorů
Use of Social Networks on the Mobile Network Operator's Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí a analyzuje trh mobilních operátorů v České republice právě z pohledu sociálních sítí a správy sociálních profilů. Metodická část práce obsahuje veškeré postupy a metody, kterých bylo využito při zpracovávání práce, především pak v praktické části práce při analýze šesti vybraných mobilních operátorů a jejich působení na sociálních sítích.V teoretické …víceAbstract:
This diploma thesis deals with social networks, and analyzes the mobile network operator’s market in the Czech Republic, with the focus on social networks and administration of social profiles. Methodology section contains all the procedures and methods that were used in this thesis, especially in the practical part with analyzed six selected mobile operators and their influence on social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Petra Marešová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Václav Janeček, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální mobilní operátoři na trhu ČR a právní ochrana spotřebitele
Dana Horníková -
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Karolína Kuchařová -
Vliv institucionálního prostředí na mobilní telefonii
Jakub Čihák -
Budoucí vývoj mobilních virtuálních operátorů v České republice
Martin Žampach -
VÝVOJ TRHU TELEKOMUNIKACÍ V ČR – MOŽNOSTI OVLIVNĚNÍ LIBERALIZACE TRHU VSTUPEM MOBILNÍHO VIRTUÁLNÍHO OPERÁTORA
Erika Horecká -
Analýza trhu mobilních virtuálních operátorů v České republice
Jana Březinová -
Mobilní komunikace v ČR
Jaroslav Diblík -
Social media marketing českých mobilních operátorů
Barbora Samková
Název
Vložil
Vloženo
Práva