Kde končí dospívání a kde začíná dospělost? (Přechod do dospělosti pohledem mladých mužů) – Bc. Josef Bejček
Bc. Josef Bejček
Master's thesis
Kde končí dospívání a kde začíná dospělost? (Přechod do dospělosti pohledem mladých mužů)
The End of Adolescence And the Beginning of Adulthood: Emerging Adulthood As Seen by Young Men
Abstract:
Cílem této studie je hlubší porozumení období mezi adolescencí a dospelostí, nazývané jako "emerging adulthood" (Arnett, 2000), tedy "vynorující se dospelost" nebo také prechodové období. Studie je založena jak na kvalitativním výzkumu, který pedstavují rozhovory s mladými muži (18 -25 let), tak na prístupu kvantitativním. Nekterá z hlavních témat, která se jevila jako relevantní ke konceptu dospelosti …moreAbstract:
The aim of this diploma paper is a deeper exploration of transitional period between adolescence and adulthood, also called emerging adulthood (Arnett, 2000,2002). The research is based on both qualitative and quantitative design. In the qualitative study, the subjective perception of adulthood is presented as seen by young men (18 25 years old). Core themes and ideas within broad domains (negotiating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vvgiv/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2006
- Supervisor: prof. PhDr. Petr Macek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEJČEK, Josef. \textit{Kde končí dospívání a kde začíná dospělost? (Přechod do dospělosti pohledem mladých mužů)}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2006. Available from: https://theses.cz/id/ukp3g4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Vnímání celoživotního učení se v oblasti sexuální výchovy dospělými v období vynořující se dospělosti
Veronika Slováková -
Vztah mezi intrapsychickou složkou sebe-diferenciace a častostí psychosomatických stesků v období vynořující se dospělosti
Denisa Konvalinová -
Souvislost duševní gramotnosti se specifickými copingovými strategiemi ve vynořující se dospělosti
Aneta SKALOVÁ -
Zralé odpuštění jako potenciální strategie vyrovnávání se s rodičovskou křivdou v období vynořující se dospělosti
Dalimil STANĚK -
Souvislosti odchodu z domova a prediktory načasování odchodu jako součást osamostatňování se v období vynořující se dospělosti
Lucie Lomičová -
Impostor fenomén v souvislosti s výchovnými styly v období vynořující se dospělosti
Johanka Laudová -
Charakteristiky vynořující se dospělosti: Mezigenerační porovnání
Kristýna Lázňovská -
Vnímání životní smysluplnosti v období vynořující se dospělosti
Monika Jezberová